onsdag 30 januari 2008

Ett annat smultronställe

Igår besökte jag ett annat smultronställe här i Skellefteå, nämligen butiken Spets & Ting. Där hittade jag en jättefin liten fönsterlampa med glasskärm som jag blev så sugen på. Problemet med mig är att jag inreder rum som inte är färdiga (eller ens existerar ännu). När vi köpte vårt sommarhus, som inte hade varit bebott på över 50 år och därmed i STORT behov av renovering, visste jag redan från första stund vilka gardiner jag skulle hänga upp i vilka rum... Är detta en kvinnlig åkomma eller vad beror det på? Ibland gör den mig vansinnig för när jag helst av allt vill börja inreda så måste vi istället riva tapeter, slipa golv, renovera fönster osv. Tänkt om även mitt huvud kunde ta en sak i taget och framförallt i rätt ordning!













Bilderna kommer från http://nordljusinredning.e-butiken.se/

/Pernilla

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails