onsdag 20 maj 2009

Vi är på gång!

Äntligen är köket omtapetserat! Det blev så bra med den nya tapeten, jag känner mig så nöjd! Det blev lite för mycket motljus i bilden men ungefär så här ser det nu ut.


Medan maken och svågern pysslade på med köket så började jag måla linneskåpet och halmstolen. Jag hann dock bara grundmåla så drabbades jag av bihåleinflammation. Det måste vara något av det mest smärtsamma som jag har varit med om!


Nåväl, arbetet är i alla fall på gång! Innan jag blev sjuk hann vi också möblera om lite så att vi kunde få in det nya skåpet. Det blev ett perfekt syskåp till mig där jag rymmer både symaskin, mina mönster och alla tygstuvar.


Det gick precis in mellan toadörren och klädkammaren. Som måttbeställt!

1 kommentar:

Bergagårdens Lina sa...

Vilka fina skåp ni fått/hittat! Det lilla linneskåpet är ju hur gulligt som helst :)

Ha en trevlig helg!

/Lina

Related Posts with Thumbnails