måndag 11 maj 2009

Var ska skåpet stå?

Minns ni loppisen som vi var och fyndade på i somras? Vi köpte ju bland annat ett högskåp då som vi båda förälskade oss i men som vi inte visste var vi skulle ha. Därför har skåpet stått i ett förråd sedan dess. För nån vecka sedan provade vi ställa fram det på den enda plats där det rymdes, nämligen ute på den inglasade altanen, men det blev ju helt enkelt inte bra. Så vi har nu tvingats att inse att det här skåpet inte passar in hemma hos oss och därför har vi bestämt oss för att sälja det.


Det skär i mitt hjärta, jag kände mig ganska stolt över att vara ägare till ett gammalt målat högskåp, men så länge som skåpet hamnar i de rätta händerna så får jag väl vara nöjd. Jag vill bara inte att det ska sluta som alla andra avlutade eller ommålade möbler.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Pernilla! Det där ser ut att kunna passa alldeles utmärkt i mitt kök! När kan vi hämta!!!Kanske kan det få stå där tills du renoverat klart det stora drömhuset. Hör av dig till mig! annelisjobb@hotmail.com Anneli, Innervik

Related Posts with Thumbnails