måndag 15 november 2010

Textilfrossa

När jag fyllde år i oktober fick jag två presentkort på två olika inredningsbutiker, Ingmar i Skellefteå och Hjärtero i Umeå, båda två ganska nyöppnade. Nu har jag äntligen kommit mig för att handla för mina presentkort. Det tog flera besök i båda butikerna innan jag kunde bestämma mig...


Från Hjärtero blev det förutom en griffeltavla och te en sådan här grå löpare från Nyblom & Collen.


Och från Ingmar blev det en sådan här röd pläd med gåsögon och en liten ljuslykta. Dukar och filtar kan man aldrig få för många av!

3 kommentarer:

Viola_T sa...

Det vore bra med en textilkammare! För som sagt, dukar och filtar kan man aldrig få för många av...

Anonym sa...

Vad fina de plädarna var. Ja Nyblom&Kolléns saker är också jättefina men dem har jag sett innan. Plädarna har jag inte sett. //Sophie

Pernilla sa...

Plädarna finns även att köpa på Ohlssons tyger. Som nu även har en webbshop!

Related Posts with Thumbnails